براي روزهاي عيد چه گلي سفارش دهيم؟

۱۰۳ بازديد

هر جه به فصل بهار نزديك مي شويم تحرك بيشتر مي شود ، صداي پرندگان بيشتر به گوش مي رسد ، مردم ايران زمين شادتر مي شوند و در مجموع همه در حال آماده شدن و استقبال از سال نو هستند.

 در اين روزها سفارش گل در ميان مردم بيشتر مي شود.
عكس
عيد در فرهنگ و تاريخ ما پارسي زبان ها جايگاه ويژه اي دارد و همواره و در هر سال سعي مي كنيم بهترين سال نو خود را رقم بزنيم.
در اين مقاله با معرفي چند گياه زيبا و نشاط آور به استقبال بهار مي رويم و اميدورايم بتوانيم نشاط و زيبايي را به خانه شما بياوريم.
گل هاي عيد نوروز:

1-گل حسن يوسف از گياهان زيبايي است كه مي توانيد آن را داخل آپارتمان نگهداري كنيد و از زيبايي اش لذت ببريد. وقتي براي خريد اين گياه زيبا به بازار برويد، حتما انواع متفاوتي از آن را خواهيد ديد ؛ گياهاني كه شكل ها و رنگ هاي مختلفي دارند و در نگاه اول شايد چنين به نظر برسد كه آنها گياهاني متفاوت هستند. در حالي كه حسن يوسف يك گياه است كه طرح ها و رنگ هاي مختلفي دارد.

2-گل بنفشه آفريقايي يكي از زيباترين گياهان گلدار است كه در آپارتمان هم مي توانيد از آن نگهداري كنيد و از زيبايي گل هايش لذت ببريد. اين گياه زيبا ، گل هاي رنگارنگي دارد و مي توانيد انواع سفيد ، صورتي و بنفش آن را در بازار پيدا كنيد. باسفارش گل بنفشه آفريقايي مي توانيد نشاط و طراوت را به منزل خود بياوريد.

3-گل كروتون يكي از زيباترين گياهان آپارتماني است كه با برگ هاي رنگارنگ و زيبايش، طراوت خاصي به محيط مي بخشد. اين گياه برگ هايي بيضي شكل دارد كه زمينه آنها سبز است و روي شان با رنگ هاي ديگري مثل قرمز، زرد، صورتي، قهوه اي، نارنجي و… تزئين شده است.
البته كروتون از نظر طرح و رنگ انواع مختلفي دارد كه شايد در نگاه اول فكر كنيد گياهان متفاوتي هستند كه فقط كمي به يكديگر شبيه اند. در هر صورت ، برگ هاي كروتون مخلوطي از رنگ هاي سبز، سفيد، قرمز، نارنجي، سياه، قهوه اي و صورتي است و شايد به دليل همين تركيب رنگ ها باشد كه به نور مناسب هم نياز دارد. يعني بايد گياه را در محيطي روشن قرار دهيد كه نور متوسطي به آن بتابد.

منبع: سفارش گل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.