بررسي روش هاي زيبايي شكم و پهلو

۱۲۶ بازديد

[تصوير:  7.jpg]

سابقه‌ي اولين جراحي زيبايي شكم و پهلو به اواخر قرن نوزدهم باز مي‌گردد. در آن زمان با وجود نبود پيشرفت‌هاي امروزي در علم پزشكي و تلفيق و استفاده از آن در زيبايي همانند شرايط كنوني، در انواع جراحي‌ها از جمله فتق ناف تا حدودي در مسير زيبايي ناحيه‌ي شكم فرد نيز قدم بر مي‌داشتند. 

در گذشته با جدا كردن يك قاچ از شكم بزرگي كه همانند هندوانه جلوه مي‌كرد، براي كوچك كردن آن سعي مي‌شده است. هر چند آن روش نتيجه‌ي مطلوب و قابل قبولي نداشته است، ولي همين اقدام باعث شد تا پيشرفت‌هايي در جراحي زيبايي شكم و پهلو رخ دهد. با پيشرفت علم پزشكي در زمينه‌ي زيبايي انواع روش‌هاي زيبايي شكم و پهلو روي كار آمد. از آن پس ديگر كسي تمام عمر براي شكم بيش از حد بزرگ و آويزان خود خجالت نمي‌كشد. زيرا مي‌تواند با انجام هر يك از جراحي‌هاي زيبايي شكم و پهلوي مناسب خود به شكمي صاف و تخت دست پيدا كند.
هميشه ورزش و رعايت رژيم غذايي نمي‌تواند شكم زيبا و لاغر فرد را به او بازگرداند. گاهي اوقات راه چاره‌اي جزء جراحي زيبايي نيست. در روش‌هاي نوين جراحي شكم و پهلو، چربي اضافي را از بافت عضلاني زيزين به صورت كامل جدا نموده و پوست اضافي را كشيده و جدا مي‌كنند. كشش پوست باعث پايين آمدن جاي ناف خواهد شد، به همين دليل مجبور به جدا نمود و قرار دادن آن به صورت مصنوعي در مكان اصلي خواهند شد.
با اين حال نتايج حاصل از روش‌هاي فعلي جراحي شكم مي‌تواند رضايت بسياري از افراد چاق از ناحيه شكم و پهلو را جلب كند. بسته به شرايط هر فردي، نوع و ميزان چاقي شكمي و همچنين نظر جراح تحت هر يك از جراحي‌ها قرار مي‌گيرند. در جراحي ابدومينوپلاستي كه خود تكنيك‌هاي مختلفي دارد، فقط بافت چربي و پوست اضافي ناحيه شكم برداشته مي‌شود و در جراحي زيبايي شكم و پهلو علاوه بر شكم، بافت چربي اضافي پهلو نيز حذف و ترميم مي‌گردد. البته افرادي كه پوست ارتجاعي و مطلوبي دارند نياز به جراحي‌هاي گسترده و با برش نخواهند داشت و چربي اضافي با انواع تكنيك‌هاي ليپوساكشن، ليوماتيك يا ليپوليز حذف مي‌گردد.
منبع: روش هاي زيبايي شكم


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.